3 Şubat 2014 Pazartesi

Çoban Payı Tarifi



Çoban Payı Tarifi;

Yaklaşık 2 ay önce Bu tarifi Umut Sepetimde görmüştüm ve yapmaya karar vermiştim,bugün deneyince keşke daha önce yapsaymışım dedim ve sizlere de tavsiyem hiç vakit kaybetmeden mutfağa girin ve akşam yemeği için bu lezzeti tarifi deneyin!:)

Ben tarifi biraz değiştirerek yaptım yemeğimi size kendi tarifimden veriyorum;


Malzemeler;

  • 1 kg kuşbaşı et
  • 2 büyük boy soğan
  • 2 adet domates
  • 3-4 adet sivri biber
  • 1 yemek kaşığı biber salçası
  • nane,kekik,pulbiber,tuz,karabiber
  • yarım çay bardağı Sıvıyağ

Püre için;
  • 4-5 patates
  • 2 küçük kahve fincanı süt
  • 2 yemek kaşığı tereyağ
  • tuz

Üzerine;
Dilim ya da rendelenmiş kaşar peyniri

Hazırlanışı;
Önce etler tencerede suyunu salıncaya kadar pişirilir.Yağ eklenir ,İnce ince doğranış soğanlar ve biberler eklenir.Soğanlar pişince domatesler ve baharatlar ilave edilir ve etler pişmeye bırakılır.Bir yandan da patatesler haşlanır.Haşlanan patatesler bir kaba alınır ve yağ,süt ve tuz ile iyice püre yaplır.Kaplarımızın en altına etler yerleştirilir.Üzerine püre konulur.Ve en son da kaşar peyniri eklenir ve 200 derece fırında kaşarlar kızarına kadar pişirilir.Afiyet olsunn:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Special design for Mutfağımda Lezzet Var by GeCe